O nas | Professional Event - warszawska agencja eventowa, hostess i modelek

Misją, jaką kierujemy się w naszej działalności jest zagwarantowanie klientom zawsze najwyższej jakości i niezwodności usług, dostosowując je do ich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych, jednocześnie dbając o nieustanny rozwój agencji i kształtowanie jej pozytywnego wizerunku w otoczeniu dzięki profesjonalizmowi wszystkich działań.

Naszym celem i ambicją jest dostarczanie klientom zawsze profesjonalnych i efektywnych usług w zakresie organizacji eventów lub ich obsługi przez nasze hostessy. Gwarantem tego jest szeroka wiedza, rzetelność, zaangażowanie oraz długoletnie doświadczenie zdobyte podczas pracy w tej branży. Dzięki wymienionym czynnikom możliwe jest projektowanie i realizacja działań, które będą skutecznie tworzyły wizerunek promowanej marki. Tylko takie podejście pozwala zapewnić wysoką efektywność eventu, która przełoży się na realizację celów marketingowych zainteresowanej firmy i przyniesie jej wymierne korzyści. Należy przy tym pamiętać, że event to obecnie bardzo ważne narzędzie komunikacji z rynkiem i jego znaczenie stale wzrasta. Dlatego istotne jest umiejętne zaprojektowanie wydarzenia dopasowanego do potrzeb komunikacyjnych danej marki oraz zadbanie o każdą płaszczyznę związaną z jego realizacją. Szczególna dbałość powinna dotyczyć doboru osób pracujących w trakcie eventu. Zdecydowanie to od czynnika ludzkiego i jego przygotowania do pełnionych funkcji zależy wrażenie i skojarzenia jakie powstaną z daną marką. Kierując się tym kryterium w swojej działalności agencja Professional Event przywiązuje dużą uwagę do procesu rekrutacji hostess i ich przygotowania do pełnionych zadań. Agencja starannie dobiera także osoby na potrzeby konkretnego eventu, aby w optymalnym stopniu zrealizować aktualne oczekiwania i cele klienta.

Dlaczego warto nam zaufać?

Nasz system wartości, czyli to co kieruje podejmowanymi przez nas działaniami i co nas wyróżnia na rynku stanowi siłę i potencjał konkurencyjny dynamicznej firmy, jaką jest Professional Event z Warszawy. To co możemy zaoferować naszym klientom to:

  • Doświadczenie i szeroka wiedza w obszarze event marketingu.
  • Rzetelność, profesjonalizm i precyzja w każdym aspekcie naszej działalności.
  • Zawsze najwyższa jakość i niezawodność oferowanych usług.
  • Elastyczność i szybkość działania.
  • Indywidualne podejście do każdego klienta.
  • Bogata i zróżnicowana oferta pozwalająca dostosować usługi do aktualnych potrzeb i możliwości każdego potencjalnego klienta.
  • Ambicja oraz duże zaangażowanie w realizację każdego projektu i spełnienie oczekiwań klientów sprawiają, że nie obawiamy się nowości i wyzwań, ale traktujemy je jako niezbędny element naszego rozwoju.

Dzięki tym wartościom udało nam się zdobyć zaufanie dotychczasowych odbiorców naszych usług. Priorytetem naszej pracy pozostaje zawsze pozyskanie zadowolenia, satysfakcji klientów oraz wymiernych efektów zrealizowanych działań. Mamy nadzieję, że prezentowane przez nas podejście pozwoli skutecznie zabiegać nam o pozyskanie nowych klientów i stopniowe kształtowanie ich lojalności względem agencji Professional Event.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską